2015年4月4日 星期六

[內科]叫我薯仔獸 - 被瘋狂召喚的一天

【瘋狂被召喚】
有時係個ward度,我會覺得自己係隻寵物小精靈咁不停地被召喚「同學仔!出黎啦!同學仔,幫我咩咩咩啦」

食完個靚早餐,期待一個good morning之際,返上ward腳板底都未企暖就俾sister叫左去送病人落OGD(照腸鏡),同我交哂更,要我同OGD護士交更作為學生咁small potato,第一次要同staff做交更,好努力咁啃哂sister交低既野落腦🙊

再上返ward,又再腳仔都未企穩,瘋狂被召喚

護士A:同學仔,幫我俾個屎樽、plain urine樽同MSU37號啦
護士B:順便幫我醒多三樽野俾39號,一痰一plain urineMSU
護士A37唔識自己柯尿,同我cathonceMSU啦,順便驗個multistix 
護士B39都要multistix 呀唔該

結論係,要拎八個樽俾兩個婆婆,每人四個,兩個驗小尿,cathonce MSU,再send out specimen

當我10mins內攪掂哂上述工作,正想chat返落病人牌,飄過station之際

文員:同學仔,得唔得手,師傅要check call bell system,要人跟住睇,你幫手跟啦
護士C:同學仔,幫我同5號做個swallowing test,再同我講返個結果
護士D:同學仔,38都要cath onceMSU
護士E:同學仔,幫111碌個bladder scan la唔該
護士D3839都要碌個bladder scan 呀唔該
39號床98歲婆仔:哎呀~姑~娘~禾功痛呀~哎呀哎呀~痛呀痛呀~(不停哀怨地無限loop
護士F:同學仔,2號再admit,幫佢做個neuro obs,俾個contact牌佢

「同學仔~同學仔!」
「姑~娘~姑~~~娘~~~」

我開始有幻聽?

Ps:一對手做唔哂,好彩有wardmates幫手🙈

日期:22 Oct 2014

1 則留言:

  1. 請問plain urine樽係咪for 留csu? 同埋cath once留MSU姐係用intermittent foley? 唔該你吖!

    回覆刪除