2016年3月17日 星期四

[骨科]有一條原罪叫學生

第一次出實習出到咁嬲,原來呢個世界真係有「莫須有」,撫心自問,我地無俾過屎個ward食,無做錯野,仲盡己所能,就算實習無錢都無揸灘。但病房IC(in charge)100%當我地係HCA,只會無限點走我地去做姐姐野,唔俾我地學nursing skills,如果唔係望返自己套制服同名牌,我仲以為我讀緊HCA course= =

大部分機會有新skills明明唔識又好想學,結果都換來三番四次被人趕返出去做HCA工作。
話說好難得搵到個好人miss,俾我地派藥打針,點知做到一半,呢個IC有少惡咁叫我地兩個「唔好打針派藥住先!!!快d同我搬左7號張床出黎!」哦,原來讀Nursing係唔使打針派藥既~後尾,呢個IC同教我地個miss講: 「你做咩教佢地啫,唔好教啦」,好人miss: 「算啦,佢地都唔係好衰啫」點解自己唔肯教都要阻止人地教?唔通個個唔使學就自動波識哂?有時真係唔明,明明大家都做過學生,都經歷過唔識而好想學既階段,點解係都要唔教又唔俾其他人教學生?睇唔透亦想唔通。

我地有自知之明,唔會向高難度挑戰(eg: 唔會R miss俾我地off drain),只係想好似粒小薯仔咁under guidance去學下跟case。但連一d簡單而我地又做到既工作都唔俾,結果變成sister去off Foley,HCA姐姐take obs同H'stix,學生餵餐餵藥俾pan收pan同round片...我唔係介意呢d工作,但我就畢業,我想對得住個RN licence,對得住我既病人,唔想出到黎成舊雲咩都唔識,但呢度就偏偏唔教...最可笑既係將來staff左,呢班人又會冷嘲熱諷地mean一句「有無攪錯,咁都唔識~」

唉...出到有點灰有點depressed,有時寧願你俾我做,做得唔夠好而鬧爆我,我唔會怨,我會改先會進步,但依家連做既機會都無,so sad。
好彩呢個世界仲有一種關係叫wardmates,互相撐下大家,捱多4.5星期!再破地獄既感覺好興奮,一定係~加油!

日期:8 March 2016

沒有留言:

張貼留言