2015年4月4日 星期六

[泌尿科]又插尿喉啦

是日又再孤身走天涯,無其他TUNS,連students都無...絕對係一個練成take obs(量血壓)摩打手的機會!其實,我都知自己有時take得比較慢🙈唔打緊,要一次比一次進步!

今日又有Foley(尿喉)插,係一位全頭白髮的婆婆。女人Foley,都係拎多幾條穩陣呀,當然最好一take過,唔想用得著其他啦🙈但呢位婆婆睇黎都生過好多件,好難搵個窿窿,小護士碌大眼咁望左好耐(我都唔好意思望人地個度咁耐架,但好過插錯)。

一插,ehhhh...無尿出既...心中已大叫gg= =難道千年道行一朝喪?之前都百插百中架...此刻底已淆,唯有除左無菌手套,再開多條foley啦,插埋另一個窿(其實真心覺得唔係另一個窿,但之前個窿無尿出,都無計,要試埋佢)
再插,心中暗暗&""¥~£_+[<\*]+,又無尿!今日咁失敗?此刻,底更淆...
由於已經再無第三個窿俾我插,加上都唔應該再試啦,婆婆都suffer緊,唯有拎定多一對正常女仔size既無菌手套(其實我對手真係男人size
😑ps:我戴七號),再去搵miss求救🙈miss同我研究左一陣,發現原來我第一個插既窿係啱既,無尿係因為佢剛剛從3-way尿喉轉呢個2-way尿喉,所以先無咁快再有尿。

是次教訓:做野要識轉通,今次有點大意,也有點takes oriented。我經常會諗,staff左之後點樣先可以既做到到,又做得好,因為我地對住既唔係一部無感覺既機器,而係一個活生生會痛會有情感會有反應既病人。依家做細既,會比較多時間去做patient psychological caring,埋床同佢地傾下計,好似takeBP,等緊result個陣,簡單既一句「早晨,覺得點呀?」可能會令病人覺得自己唔係一個床號,而係一個病「人」。

好啦,插完喉無尿S呢,唯有灌(勸)婆婆飲多d水啦~半個鐘後再睇下有無尿出
我:「婆婆,飲多d水啦」
婆(擰哂頭肩哂嘴):「5555555
我:「乖啦~飲多d水有益呀」
婆:「個杯都唔係我既!」
我:「...婆婆...個杯寫住你個名架....
婆:「你做咩鬼逼我飲姐!(肩嘴)」
我:「婆婆,清水黎架,絕無添加,你睇,透明架~再睇下,我係你個水樽倒落去架(即場倒)」
婆:「你個衰婆!!!做咩係都要逼我飲姐,你有咩居心?!」
我:「...婆婆,飲水...對你好呀...
結果灌水不果,唯有暫時敗退先...
當然,小護士點會咁輕易就放棄呢幾分鐘後又再返黎,搏呀婆唔認得我

我:「婆婆,飲多d水呀~」
婆婆竟然好乖,好似bb咁啜個水樽
所以~半個鐘後,尿袋終於有尿啦!我同miss都鬆一口氣,無插錯
老人家真係好似一個大碼bb

日期:27 Feb 2015

沒有留言:

張貼留言