2015年4月4日 星期六

[泌尿科]遇上真正的地獄

野可以亂食,說話唔可以亂講...我唔敢再話自己白底啦(白底=唔黑仔,有白底人的地方,都唔會忙),我感覺到自己身上既黑氣愈來愈強,好彩呢個開始黑既人依家生存在一個好天堂既ward

是日又一個只是毒J的日子,每次都見到對更的有一兩個TUNS一兩個students的時候,點解每次我返工都係得我一個?今日都算有個返dayTUNS同學,,佢未走,一切都好和平~但佢一走,我就開始好忙...

30minstransfer 3cases去傳說中的地獄,更遇上聞名的地獄miss...
Transfer
case當然要交下更(交代病人的病況)我拎好哂文件走去nursing station,好人miss帶點heaitation的語氣:「你...入去...同格主(負責那一格病人的護士)交更啦...
好啦,咁我拎哂野入格,已經feel到格主既氣燄同躁熱...格主其實正在填水紙(吊鹽水/糖水要填返少少簡單資料,簽個名)
我:「唔好意思呀miss,我依家可以同你交更嗎?」
Miss
西我面,極躁底,好惡:「你見唔到我依家好忙既咩!!你出去同ICin charge)交更!」
好啦,咁我拎返d野出去搵IC,原來今日ICsister(女護士長)
Sister
一面錯愕:「下!?點解唔同格主交?」
我:「唔好意思呀,入面miss叫我出黎同IC交」
Sister B
:「下!唉~又係佢,今日特別躁,(同sister A打眼色)你都係安撫左入面個件(躁底miss)先啦」
Sister A
:「唉~」
兩位sisters竊竊私語左一陣
Sister B
:「你同同學仔一齊入去,當住佢面一齊交更啦」
所以我就交上交啦好彩有sister旁住我🙈感覺上呢個RN(註冊護士)連sisters都買佢怕

當我上返自己既病房,淨係講左句:「我返黎啦」,眾位miss Ar sir都表露一面替我可憐的眼神話「你...落到去...ok Ma?佢地有無為難你?」從佢地說話既語氣,就好似佢地覺得心有愧,將個學生送左入虎口入地獄被鞭打被躁底被西面...
因為呢度d staff好好,我輕輕講左句:「都ok既,只係個miss有少少躁底咁」「哦~佢係咪xxxxx(一堆外形上的描述)?」「係呀」
staff
用誠懇的眼神:「唔該哂你呀同學仔!」再加一個加油的肯定眼神

原來...這才是地獄,比起上次係威記出的地獄更地獄...可怕的地方,呢個地獄只因一人而起,因為個度其他staff都好好,就好似個度既sistersnice,一個會好friendly咁陪我去同躁底miss交更,仲教我野;另一個就好攪笑咁叫我做BBBB,我整埋呢個就俾你架啦」

tuns同學走左之後,個ward開始忙,突然殺出一個dressing(洗傷口),dress完連document都未寫就要插一條urgent Foley(尿喉)落OT(手術室),兩件事都只係20mins內發生同完成,突然覺得原來我做野都可以快。插urgent Foleydd壓力,因為真係urgent既,要做urgent surgeryurgent到我插到一半突然有個男人問都唔問,拉開左個簾衝入黎,我呆左一秒,原來係麻醉科醫生,佢為病人作麻醉風險評估,又簡介左麻醉既存在風險。所以...就食飯前15mins又去左送caseOT

今日送左四個cases,有三個都係去同一個地獄ward...連個度既sisters見到我都話:「又係你辛苦哂啦同學你一個鐘都唔夠就走幾轉」再重申,其實呢個地獄真係因一人而起,其他都好好....呢層令我諗起自己既ward,我個ward d staff真係超級好,簡直係天堂☺️每日返工都無壓力,返得又開心又學到野☺️☺️攪到我有鐘意左原來唔太喜歡的泌尿外科🙈99%的喜歡係因為呢度既staff☺️☺️

因為做左有咁上下既時間,好開心有staff會記得同叫我個名,會同我傾計,會叫我同佢地一齊食晚飯一齊睇電視😂😂好正呀好幸福呀!

日期:28 Feb 2015

沒有留言:

張貼留言