2016年3月17日 星期四

[隔離病房]誰能辯真假?

一位80多歲的婆婆平日對答如流,又十分合作,不知道內情原以為是正常的婆婆,誰料....
[事件一:100多歲的媽媽?]
護士:「婆婆,依家幫你打胰島素呀~」
婆婆:「今朝打左啦」
護士:「下!!邊知幫你打呀?」
婆婆:「我呀媽今朝幫我打左啦~」
護士(心諗):「呀婆你都80幾啦,你呀媽仲健在之餘仲幫到你打針...」
[事件二:消失了的尿尿?]
我:「婆婆,你好耐都未屙尿喎,幫你碌個肚仔(膀胱)睇下多唔多尿」
婆婆:「好呀~唔該姑娘~」
我:「婆婆,你依家急唔急尿架?入到黎有無屙過?」
婆婆:「入黎無屙過呀(咁又答到喎)~但昨日係急症室屙濕過,好濕,無人幫我,我自己換左」
我:「下!你自己換片!?...」
和dementia(腦退化症)的病人對話,小心被騙過去...但他們都是很可愛的寶寶

日期:17 Feb 2016

沒有留言:

張貼留言